Rekrytointi

Oletko kiinnostunut aikuisten tai lasten ohjaamisesta tai kilpailevien joukkueiden valmentamisesta?     Tule töihin aktiiviseen ja nuorekkaaseen seuraamme Tikkakoskelle!

Yli 400:n jäsenen seuramme toimintaa ohjaa aktiivisten seuratoimijoiden joukko,, johon kuuluu reilut 20 ohjaajaa ja valmentajaa sekä seuratyöntekijä. Tarjoamme laadukasta ja monipuolista toimintaa jäsenillemme niin harraste- kuin kilpapuolellakin. Olemme ylpeitä laatusertifikaateistamme: Suomen Voimisteluliiton myöntämästä aikuisten liikunnan Priima-sertifikaatista sekä lasten ja nuorten- sekä aikuisten liikunnan Tähtiseuratunnuksista ja Nuoren Suomen Sinetistä.

Työ meillä sopii loistavasti sinulle, joka opiskelet Jyväskylän seudulla, etsit lisätienestiä tai haaveilet urasta liikunnan parissa! Tarjoamme sinulle aktiivisen urheiluseuran tuen, mahdollisuuden kouluttautua Voimisteluliiton ohjaaja- ja valmentajakoulutuksissa, kokemuksesi ja koulutustesi mukaan määräytyvän palkan, matkakorvaukset sekä mukavat ryhmät ohjattavaksesi!

Huomioithan, että ryhmän tai joukkueen vastuuohjaajan on oltava täysi-ikäinen, apuohjaajilta ja -valmentajilta vaadimme vähintään 14-vuoden ikää. Ohjaajat ja valmentajat sitoutuvat ryhmän toimintaan vähintään kuluvan kauden loppuun saakka.

Toimintamme mahdollistavat osaavat ohjaajat ja valmentajat, joten jos olet innokas ryhmien liikuttaja, ota rohkeasti meihin yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää monipuolisista ohjaus- ja valmennusmahdollisuuksista TiVoLilla.

Kysy lisätietoja ja esittele itsesi meille!
tivoli.toimisto@gmail.com

tai

suoraan puhelimitse tai sähköpostilla toimialavastaavilta.