Yhteistyökumppaniksi

Tikkakosken Voimistelu- ja Liikuntaseura TiVoLi on pienen paikkakunnan suuri urheiluseura: yli 700 isoa ja pientä jumpparia harrastaa Tikkakosken ja Puuppolan alueen ryhmissämme. Olemme Voimisteluliiton jäsenseura ja toimineet jo vuodesta 1951. Tarjoamme mahdollisuuden alueen lapsille ja nuorille harrastaa sekä kilpailevissa joukkueissa että harrastepohjalta. Aikuisille järjestämme useita ryhmäliikuntatunteja viikossa. Toimintaa on 6 pisteessä - ja ulkona!

TiVoLille myönnettiin keväällä 2013 Nuori Suomi -sinetti tunnustuksena laadukkaasta toiminnasta lasten ja nuorten liikunnan parissa. PRIIMA-aikuisten liikunnan laatusertifikaatti TiVoLilla on ollut vuodesta 2007.

TiVoLi hankkii toimintaansa varoja yhteistyökumppanuuksilla. Lähdettehän mukaan toimintaamme!

Miksi yhteistyöhön TiVoLin kanssa?

Yhteistyökumppanuus EI ole hyväntekeväisyyttä, vaan yhteistyöpaketti rakennetaan hyödyttämään sekä yritystä että TiVoLia. Perinteinen mainonta on menettämässä otettaan kohdeyleisöstä ja pelkällä mainonnalla on vaikea tavoittaa kuluttajia. Nykyaikainen yhteistyö seurojen kanssa on melko uusi markkinointikeino: yhä useampi yritys omaksuu sen osaksi markkinointiaan perinteisen mainonnan ja suhdetoiminnan rinnalle.

TiVoLi pystyy tarjoamaan yhteistyöyritykselle näkyvyyden lisäksi myös muita yritystä hyödyttäviä etuja. Sponsorointi voidaan kohdistaa yrityksen haluamaan kohteeseen: lasten- ja nuorten harrasteliikuntaan, kilpailutoimintaan tai aikuisten liikunnan kehittämiseen. Tai vaikka suoraan tiettyyn hankintaan (esim. voimistelumattoon)!

Yhteistyömuodot:

Kotisivut ja Facebook:
Seuran tärkeimmät viestintäkanavat. Tarjoamme näkyvyyttä mm. etusivullamme.

Tapahtumat:
Logonäkyvyyttä, tuotemarkkinointia tai jopa isännöintiä isommissa tapahtumissamme?

Talkoovoima:
Etsimme teille sopivimmat tekijät erilaisiin talkootöihin!

Esiintymiset:
Joukkueemme esiintyvät mielellään erilaisissa yrityksenne tilaisuuksissa.

Tyhy-päivät:
Seuramme järjestää mielellään erilaisia liikunnallisia osioita Tyhy-päiviin. Aikuisille ryhmäliikuntaa vai uuden lajin (esim. akrobatia/baletti) kokeilua?

Ryhmäliikuntatunnit työntekijöille:
Tarjoamme yhteistyökumppaneidemme työntekijöille mahdollisuuden liikkua TiVoLin aikuisten ryhmäliikuntatunneilla alennettuun hintaan.

Lähde yhteistyökumppaniksi -tue lasten, nuorten ja aikuisten laadukasta liikuntaa! Muodostetaan yhdessä yritystänne tukeva yhteistyöpaketti!

Lisätietoja:
Puheenjohtaja Meeri Martimo p. 045 634 1820, tivoli.toimisto@gmail.com