Seura

TiVoLi on perustettu vuonna 1951. Olemme Suomen Voimisteluliiton jäsenseura. Jäseniä TiVoLissa on noin 380, joista lapsia ja nuoria noin kaksi kolmasosaa.

Seuramme toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön - toimintaa ohjaa ja organisoi syyskokouksen valitsema johtokunta apunaan seuratoiminnan, aikuisten liikunnan, lasten ja nuorten harrasteliikunnan ja kilpailu- ja valmennustoiminnan työryhmät sekä seuratyöntekijä.

Seurassa toimii myös Uskollisuuden Kilta.

Toiminnan painopiste vuonna 2024:
Lähiliikunta on parasta yhdessä!

Toiminta-ajatus
eli miksi olemme olemassa ja mikä on toimintamme tarkoitus

Tikkakosken Voimistelu- ja Liikuntaseura tarjoaa eri-ikäisille ja -kuntoisille  jäsenilleen terveyttä edistävää, monipuolista ja laadukasta voimisteluliikuntaa eri tavoitetasoilla sekä elämyksiä iloisessa ja innostavassa seurassa.

Arvot
eli millaista haluamme toimintamme olevan ja minkä periaatteiden pitäisi näkyä kaikessa toiminnassamme

Tärkeimmät seuramme toimintaa ohjaavat arvot:

• tavoitteellisuus ja yhdessä onnistuminen
  • luotettavuus ja avoimuus
  • laadukkuus
  • ilon ja elämysten mahdollistaminen läpi elämänkaaren.

Visio
eli millaiseen suuntaan haluamme viedä seuraamme tulevina vuosina

Vuonna 2025 TiVoLi on tunnettu ja tunnustettu kaikenikäisten liikuttaja.

Lisätietoa toimintaperiaatteistamme: Ohjaus- ja valmennuslinjaus⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠