Hinnat

46 € / 56 €*

Nuorten rajaton kausikortti aikuisten ryhmäliikuntaan kevät 2024

28 € / 38 €*

(sis. –50 % alennuksen 1.3. alkaen)

Aikuisten ryhmäliikunta

Aikuisten rajaton kausikortti kevät 2024

45 € / 60 €*
(sis. –50 % alennuksen 1.3. alkaen)

15 x sarjakortti (voimassa 12 kuukautta ostopäivästä)

80 € / 95 €*

5 x sarjakortti (voimassa 6 kuukautta ostopäivästä)

35 € / 50 €*

* ei-jäsenten hinnat sisältävät TiVoLin jäsenmaksun vuodelle 2024 (alle 19-vuotiaat 10 € / aikuiset 15 €, laskutetaan kerran kalenterivuonna)

Kertamaksu 1 tunti
     – Kertamaksulla tunnille osallistuvilta ei peritä jäsenmaksua

10 €/kerta

Vakuutukset

Huomioithan, että harrastajia ei ole vakuutettu seuran puolesta. Huolehdithan tapaturmavakuutuksesi voimassaolosta sekä sen kattavuudesta.

Seurasta riippumattomista syistä aiheutuvia yksittäisiä tuntien peruuntumisia ei korvata.

Jäsenyys / jäsenmaksu 2024

TiVoLin tunnit ovat tarkoitettu seuran jäsenille. Jäsenmaksu on pakollinen ryhmiimme osallistujille ja se maksetaan kerran kalenterivuotena. Jäsenmaksu ei sisälly harrastusmaksuun, vaan ilmoittautumisjärjestelmä luo automaattisesti jäsenmaksulaskun kyseiselle kalenterivuodelle ensimmäisen harrastusmaksun yhteydessä.

Jäsenmaksu- ja jumppamaksulaskuissa on eri viitenumerot.

Jäsenmaksu kalenterivuodelta 1.1.-31.12.2024 on:
– alle 19-vuotiaat 10 €
– 19 vuotta täyttäneet 15 €

Pelkän jäsenmaksun maksaminen ei oikeuta osallistumaan TiVoLin tunneille, mutta olet tervetullut osallistumaan seuran muuhun toimintaan.

Huomioithan, että harrastus- tai jäsenmaksuun ei sisälly vakuutusta.

Kortti- ja ilmoittautumisehdot

Aikuisten ryhmäliikunta:

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Aikuisten liikunnan rajaton kausikortti on voimassa kevät-, kesä- tai syyslukukauden ajan ja sen ostaminen on päätös, joka sitoo yhdeksi kaudeksi kerrallaan.

Sarjakortit (5. ja 15. kerran kortit) ovat voimassa yhden vuoden ostopäivästä lähtien. Voit osallistua kaikille TiVoLin aikuisten ryhmäliikuntatunneille, eli kortit eivät ole ryhmäkohtaisia.

Kortti tulee esittää ryhmän ohjaajalle tunnin alussa.

Voit hakea jumppakorttisi ostamisen jälkeen TiVoLin toimistolta tai parturi-kampaamo Hius-Sopista, tarkistathan aukioloajat etusivulta. Ryhmäliikuntakortti on tarkoitettu yli 15-vuotiaille.

Lasten ja nuorten harrasteryhmät:

Ilmoittautuminen lasten ja nuorten harrasteryhmiin on päätös, joka sitoo yhdeksi kaudeksi kerrallaan (kevät- tai syyskausi). Harrastusmaksu on ryhmäkohtainen, eli yhdellä maksulla harrastaja voi osallistua vain kyseisen ryhmän tunneille.

Lasten ja nuorten harrasteryhmiin ei jaeta jumppakortteja, vaan ohjaaja tarkistaa lasten nimet ilmoittautumisjärjestelmästä tunnin alussa.

Lasten ja nuorten harrasteryhmissä täytyy olla vähintään 7 osallistujaa, jotta ryhmä käynnistyy kauden alussa. Jos ryhmä peruuntuu, ilmoittautuneille ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja heille suositellaan jotain toista lasten- ja nuorten ryhmää, jos mahdollista.

Kilpa- ja valmennustoiminta:

Kilpaileviin joukkueisiin ilmoittaudutaan ottamalla yhteyttä TiVoLin toimistoon ja joukkueen valmentajaan.

Ilmoittautuminen kilpailu- ja valmennusryhmiin (joukkuevoimistelu tai tanssi) edellyttää harrastajaa sekä huoltajia sitoutumaan joukkueen toimintaan ja valmennusmaksuihin koko syys- tai kevätkaudeksi. Lue lisää ja tutustu joukkueisiin.

Peruutusehdot

Aikuisten liikunta: Ostopäätös jumppakortista ja ilmoittautuminen lisämaksulliselle kurssille/lisämaksulliseen tarjontaan (esim. tapahtumat) on sitova. Mikäli jäsenelle tulee kauden aikana yllättävä ja pakottava este (sairaus, loukkaantuminen, tms.) voidaan jumppakortti tai ilmoittautuminen lisämaksulliseen ryhmään peruuttaa sairaslomatodistusta vastaan. Peruutus tulee tehdä TiVoLin toimistolle.

Lasten ja nuorten harrasteryhmät: Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa kauden ensimmäisen ryhmäkerran jälkeen (kokeilukerta). Peruutus tehdään olemalla yhteydessä TiVoLin toimistoon (ryhmän ohjaajalle ilmoittaminen ei riitä). Myöhemmin ilmoittautuminen voidaan peruuttaa sairaslomatodistusta vastaan, mikäli osallistujalle tulee kauden aikana yllättävä ja pakottava este (sairaus, loukkaantuminen, tms.).

Lasten ja nuorten muu tarjonta: Ilmoittautuminen lisämaksulliselle kurssille/lisämaksulliseen tarjontaan (esim. tapahtumat, leirit) voidaan peruuttaa ilmoittautumisajan päättymiseen saakka. Peruutus tehdään olemalla yhteydessä TiVoLin toimistoon (ohjaajalle ilmoittaminen ei riitä). Myöhemmin ilmoittautuminen voidaan peruuttaa sairaslomatodistusta vastaan.

Kilpailu- ja valmennusryhmät: Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa sairaslomatodistusta vastaan TiVoLin toimistolla, mikäli osallistujalle tulee kauden aikana yllättävä ja pakottava este (sairaus, loukkaantuminen, tms.).

Seurassamme voit käyttää maksuvälineenä myös Smartum Liikunta- ja Kulttuuriseteleitä sekä Smartum Saldoa, Epassin verkkomaksua sekä Tyky-kuntoseteleitä.

Smartum Liikunta- ja Kulttuurisetelit, Tyky-kuntosetelit ja Ticket kortti

Osta valitsemasi jumppakortti ilmoittautumisjärjestelmän kautta. Setelit ja korttimaksu otetaan vastaan TiVoLin toimistolla ja suoritus kohdistetaan jumppa- ja/tai jäsenmaksulaskullesi.

Smartum Saldo ja SporttiPassi  (e-passi)

Osta valitsemasi jumppakortti ilmoittautumisjärjestelmän kautta. Kirjaudu Smartum- tai SporttiPassi (ePassi) -palveluun ja suorita maksu. TiVoLi saa automaattisesti tiedon suoritetusta maksusta ja kohdistaa sen jumppa- ja/tai jäsenmaksulaskullesi.

Smartum Liikunta- ja Kulttuurisetelit, Smartum Saldo, SporttiPassin verkkomaksu (ePassi), Tyky-kuntoseteli ja Tyky-Kuntoseteli+ ovat henkilökohtaisia, eikä niillä voi maksaa toisen henkilön tai oman lapsen harrastemaksuja.