Hinnat ja ilmoittautuminen

Aikuisten liikuntakorttien osto sekä lasten ja nuorten harrasteryhmiin ilmoittautuminen tapahtuu jäsenrekisterin kautta:

Rekisteröidy, ilmoittaudu, osta kortti tai tarkastele omia tietojasi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

• Aikuisten sekä lasten ja nuorten kevätkausi päättyy 28.4.2024.
  • Aikuisten ryhmäliikunnan kesäkausi alkaa 2.5.2024 ja päättyy 20.6.2024
  • Lasten ja nuorten kesäkausi alkaa 5.5.2024 ja päättyy 20.6.2024
  • Syyskausi alkaa elo–syyskuun vaihteessa
  • Aikuisten liikuntakorttien myynti on auki koko kauden ajan.
  • Lasten ja nuorten ryhmien ilmoittautuminen auki

Rekisteröityminen tehdään täyttämällä lomakkeelle omat henkilötiedot (mm. nimi, osoite, ikä, puhelinnumero ja sähköposti).

Alle 18-vuotiaan puolesta rekisteröitymisen ja ryhmiin ilmoittautumisen tekee huoltaja. Huoltaja voi rekisteröidä hallintaansa useita alikäyttäjiä OMAT TIEDOT -osiossa. Löydät sieltä linkin "Rekisteröi uusi käyttäjä alaisuuteesi", joka avaa rekisteröitymissivun, johon täytetään lapsen tiedot. Täydennä lasten ja nuorten sähköpostiosoitteeksi aina vanhemman osoite, sillä lasku tulee sinne. Puhelinnumero tarkoittaa huoltajan puhelinnumeroa. Tämän jälkeen lapsen voi ilmoittaa ryhmiin.

Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, näet ruudulla oman käyttäjätunnuksesi sekä salasanan, joiden avulla voit jatkossa kirjautua sähköiseen ilmoittautumisohjelmaan. Ohjelma lähettää saman tiedon antamaasi sähköpostiin - tarkastathan sen olevan oikein. Kirjautumalla järjestelmään voit tarkastella myös omia laskujasi.

Jos olet jo rekisteröitynyt jäsenrekisteriin, kirjaudu sisään tunnuksillasi ja tarkasta, että kaikki yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Unohditko salasanasi? Jos et muista salasanaasi, älä rekisteröidy uudelleen vaan pyydä ohjelmalta uusi salasana. Käyttäjätunnuksesi on joko sähköpostiosoitteesi tai nimesi. Jos kirjautuminen ei edelleenkään onnistu, ota yhteyttä toimistoon (tivoli.toimisto@gmail.com) tai jätä viesti Ota yhteyttä -lomakkeella, vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Huom! Kaikkiin TiVoLin liikuntaryhmiin (aikuiset, lapset & nuoret sekä kilpa- ja valmennustoiminta) ilmoittautuminen tarkoittaa sitoutumista ryhmän toimintaan koko kevät- tai syyskaudeksi. Luethan peruutusehdot ennen ilmoittautumistasi.

Kilpa- ja valmennustoiminta
Mikäli olet kiinnostunut aloittamaan kilpailevassa joukkueessa, olethan yhteydessä suoraan joukkueen valmentajaan tai TiVoLin toimistoon. Löydä sopiva joukkue kilpa- ja valmennustoiminta ja ota yhteyttä!

Tarvitsetko apua kirjautumisessa tai ilmoittautumisessa, tai jäikö jokin asia mietityttämään?

Lähetä viesti yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse tivoli.toimisto@gmail.com, jätä soittopyyntö p. 040 530 7032 tai tule käymään toimistolla, aukioloajat löydät etusivulta.