Aikuisten ryhmäliikunta

Kesäkauden kausikortti (45 € jäsenille ja 60 € uusille jäsenille) on myynnissä nyt. Tutustu aikuisten ryhmäliikunnan kesäkalenteriin ja tarjontaan tarkemmin täällä.

Nouda ostettu liikuntakortti sekä tarra ensisijaisesti TiVoLin toimistolta. Kortteja jaossa ensimmäisillä viikoilla joillakin liikuntapaikoilla, paikoista ilmoitamme myöhemmin. Kortin voi noutaa myös parturi-kampaamo Hius-Sopista (Kirkkokatu 1) aukioloaikoina: ma-pe klo 9-17.

Kevätkausi jatkuu 28.4.2024 saakka

Kesäkausi 2.5.–20.6.2024

To 9.5. Helatorstai – ei tunteja

Ke 19.6. Ei puistolattarit-tuntia, puistolattareiden viimeinen kerta 12.6.

To 20.6. Ei tunteja – juhannuksen viettoon

Mitä mukaan tunneille?

FasciaMethod: Jumppamatto, fasciapallo (lainapallojakin löytyy) ja vesipullo.

Hathajooga: liikkeet mahdollistava pukeutuminen,  jumppamatto, vesipullo,  joogatiili (ei pakollinen).

Lihaskuntojumpat: Jumppamatto ja vesipullo. Suositellaan myös sisäkengät tai tossut.

Ikääntyvien tuolijumppa: Rennot vaatteet. Vesipullo.

Tanssitunnit: Vesipullo ja sisäkengät/ tanssikengät/ tossut (onnistuu sukkasillaankin)

Tervetuloa liikkumaan TiVoLiin –

lähiliikunta on parasta yhdessä!

TiVoLista löytyy sopivia liikuntaryhmiä kaikille naisille ja miehille iästä ja kunnosta riippumatta.

TiVoLi sai jo vuonna 2007 Voimisteluliiton myöntämän PRIIMA -aikuisliikunnan laatusertifikaatin. Nykyään vastaava sertifiointi on Olympiakomitean ja Voimisteluliiton Tähtiseura-tunnus. Toimintaa arvioidaan Voimisteluliiton toimesta ja sertifikaatti uusitaan kahden vuoden välein. Viimeksi aikuisten Tähtiseura-tunnuksemme on uusittu tammikuussa 2020 ja kesäkuussa 2023.

PRIIMA- ja Tähtiseura-tunnusten myötä olemme sitoutuneet siihen, että seurassamme:

o liikunnan ilo ja terveys ovat avainasemassa

o tunneilla huomioidaan liikkujien erilaiset tarpeet ja tavoitteet

o liikunta on terveyttä edistävää ja monipuolista

o toiminta on suunnitelmallista ja tunneista on selkeät tuntikuvaukset

o ohjaajat ovat koulutettuja

o tunnit ovat turvallisia

o aikuisilla on mahdollisuus osallistua erilaisiin voimistelutapahtumiin ja elämyksiin Suomessa ja ulkomailla

o kehitämme jatkuvasti omaa toimintaamme yhä paremmaksi harrastajiemme toiveiden perusteella.

Kaikki palaute tunneista ja toiminnastamme on tervetullutta, jotta voimme jatkuvasti kehittää toimintamme laatua sekä tuntien tarjontaa.

Tutustu tuntien ohjaajiin!

TiVoLin jumppatarjonta antaa sinulle hyvän pohjan kohottaa ja ylläpitää kuntoasi!

Valitse sinulle ja muuhun liikuntaohjelmaasi sopivat ryhmät meiltä. Muista myös terveellinen ruokavalio ja riittävä lepo, sillä kokonaisvaltainen hyvinvointisi on kaikista tärkeintä!

Lue lisää liikuntasuosituksista mm. UKK-instituutin sivuilta ja palauttele terveelliset ravitsemussuositukset mieleesi esim. Ruokaviraston sivuilta.