Tikkakosken toimintaviikko järjestetään myös tänä vuonna!

Tulevan kesän toimintaviikko järjestetään 10.-14.6.2024. Luvassa on monipuolista tekemistä, kun Tikkakosken eri seurat ja yhdistykset kokoavat voimansa. Mukana toiminnan järjestämisessä ovat jo Tikkakosken Voimistelu- ja Liikuntaseura, Tikkakosken Pallo, Tikkakosken Tikan ringette. Tämä päivittyy vielä kevään aikana.

Toimintaa on ma-pe klo 9-14

Aikataulu suurinpiirtein näin:

klo 9-9.15 kokoontuminen liikuntahallilla ja käydään yhdessa läpi päivän " lajit"

klo 9-15-10.15 toimintatunti 1

10.30-11.30 toimintatunti 2

11.30-12.30 evästauko ja vapaa toiminta

12-13.45 toimintatunti 3 / joko yhdessä tai kahdessa osassa

13.45-14 päivän lopetus 😉

Toiminta: mm. salibandy, lentopallo/beach volley,  käsipallo, pelit/leikit/kisailut, liikumme sisällä ja ulkona käyttäen lähialueita, ringeten soveltava toiminta, freegym, parcour,  akrobatiaa ja airtrack.

Eväistä: ainakin mehu, hedelmä, lihapiirakka/voileipä/muu suolainen ja välipalakeksi kuuluvat jokaiselle päivälle. Pientä täydennystä halutessaan saa ottaa itse mukaan.

Lisätietoa laitamme ennen toimintaviikon alkua.

Lisätietoja: tivoli.toimisto@gmail.com / Hanna 0503586086

Ilmottautuminen aukeaa 15.4 klo 17.  Ilmottautuminen tämän sivuston kautta.  Mukaan mahtuu 40 ilmottautunutta, ilmottautumisjärjestyksessä.

Kuvauslupa: saako osallistuja näkyä toimintaviikkoa koskevassa kuvamateriaalissa järjestävien seurojen some kanavissa tai lehtiartikkelissa (nimeä emme mainitse)