Vanhemmille

Vanhempien pelisäännöt

1. Kannustan lastani sekä hänen joukkue- ja seuratovereitaan harjoittelussa, näytöksissä ja kilpailuissa.

2. Tuen lastani harrastuksessa ja ymmärrän, että joukkuelajissa kaikkien säännöllinen osallistuminen on tärkeää, kyselen harjoitusten jälkeen kuulumiset lapseltani ja silloin tällöin myös valmentajilta.

3. Toimin seuran sääntöjen ja aikataulun mukaan valmennusmaksujen ja lisenssihankintojen osalta.

4. Huolehdin lapseni kuljetuksista harjoituksiin, näytöksiin ja kisabussiin. Huolehdin myös lapselleni harjoituksiin ja näytöksiin tarvittavat asiat mukaan.

5. Huolehdin harrastavan lapseni riittävästä ja terveellisestä ravinnosta, sekä ohjaan lastani terveellisiin elämäntapoihin, sekä liikkumaan myös vapaa-aikana monipuolisesti.

6. Kerron valmentajalle mahdollisista poissaoloista heti, kun ne ovat tiedossani

7. Luen nettisivuilta ja sähköpostista lapseni harrastusta koskevat tiedotteet

8. Osallistun vanhempainiltoihin ja yhteisiin talkooprojekteihin yhdessä muiden vanhempien kanssa

9. Annan valmentajille ja jojoille työrauhan, ongelmatilanteissa käännyn oman lapseni joukkueen vastuuvalmentajan tai jojon puoleen