Haussa 2-3 uutta jäsentä johtokuntaan 2023-24

27.11.2022

Etsimme 2-3 uutta jäsentä johtokuntaan 2023-2024:

• 1-2 lasten ja nuorten harrasteliikunnasta kiinnostunutta henkilöä
  • 1 aikuisten liikunnasta kiinnostunut henkilö

Tule mukaan järjestämään laadukasta lähiliikuntaa myös jatkossa!

Ilmaise kiinnostuksesi tai vinkkaa sopivaa henkilöä su 4.12. mennessä. Johtokunnan jäsenet valitaan joulukuussa seuran syyskokouksessa.

Lisätietoja puheenjohtaja Meeri Martimolta tai muilta johtokunnan jäseniltä. Yhteystiedot löydät nettisivujemme Seura-osiosta.

Mitä johtokunta tekee?

Johtokunta suunnittelee, johtaa ja kehittää TiVoLin toimintaa, huolehtii toimintaan liittyvien käytännön asioiden hoitumisesta ja toimii ohjaajien ja valmentajien tukihenkilöinä.

Johtokunta kokoontuu noin 2-3 kertaa kevät- ja syyskauden aikana. Omaan vastuualueeseen liittyviä asioita edistetään omien aikataulujen mukaan itsenäisesti tai yhdessä toisten johtokunnan jäsenten kanssa pohtien ja tehden.

Millaisia taitoja johtokunnan jäsenet tarvitsevat?

Erityistaitoja ei tarvita - normaali kyky ottaa selvää ja hoitaa asioita riittää pitkälle. Tarvittavat taidot ja asiat oppii tekemällä ja toisten johtokunnan jäsenten avustuksella. Edellisen vuoden johtokuntalaiset perehdyttävät uudet johtokunnan jäsenet rooliinsa kauden alussa. Nykyisistä johtokunnan jäsenistä ensi vuoden johtokunnassa ovat jatkamassa puheenjohtaja Meeri Martimo, aikuisten liikunnan vastaava Sanna Kukkonen sekä kilpa- ja valmennustoiminnan vastaavat Tiina Lappi ja Hanne Alenius.

Miksi johtokuntaan?

Jotta meillä on jatkossakin laadukasta  ja monipuolista lähiliikuntaa Tikkakoskella. Palkkioksi panoksestaan johtokunnan jäsenet saavat rajattoman kausikortin TiVoLin aikuisten ryhmäliikuntaan pelkän jäsenmaksun hinnalla. Tarjolla on myös hyödyllistä kokemusta johtamisesta ja yhdistystoiminnasta sekä koskettavia kohtaamisia ja yhdessä tekemistä.