Kesäduuni nuorelle OP:n piikkiin - Kesäleiriohjaaja 2024

25.3.2024

TiVoLi on mukana OP:n kesäduunikampanjassa ja tarjoaa yhteistyössä OP Keski-Suomen kanssa kesätyön yhdelle 15-17-vuotiaalle nuorelle.

Etsimme kesäleiriohjaajaa kesäkuussa ja heinäkuun lopussa pidettäville lasten päiväleireille. Kesäleirin ohjaajana pääset suunnittelemaan ja ohjaamaan alakouluikäisten lasten päiväleirien toimintaa täysi-ikäisten ohjaajien tukemana. Saat mahdollisuuden ideoida, kokeilla ideoitasi käytännössä ja osallistua ohjaamiseen omalla persoonallasi.

Toivomme sinulta:
- innostavaa ja iloista asennetta
- rohkeutta ja tarvittaessa jämäkkyyttä ryhmän ohjaamiseen
- intoa osallistua leirin sisällön suunnitteluun ja päivien ohjaamiseen
- yhteistyötaitoja ja oma-aloitteisuutta

Eduksi katsotaan:
- liikunnallinen tausta ja oma liikunnan ilo
- aiempi kokemus lasten ohjaamisesta
- lajiosaaminen joukkuevoimistelusta / tanssillisesta voimistelusta / tanssista (ei välttämätöntä)

Kesätyö ajoittuu kahteen erilliseen pätkään 10.-18.6. ja  29.-31.7. Tikkakosken liikuntahallilla ja sen lähiympäristössä. Kesäleiriohjaajalle maksetaan työstä 500 € palkka, jonka OP Keski-Suomi lahjoittaa osana kesäduuni-kampanjaa.

Lähetäthän hakemuksesi osoitteeseen tivoli.toimisto@gmail.com su 31.3..2024 mennessä. Valitsemme työntekijän huhtikuun aikana ja ilmoitamme kaikille hakijoille huhtikuun loppuun mennessä, ovatko he tulleet valituksi vai onko valinta tällä kertaa kohdistunut johonkuhun toiseen.

Lisätiedot ja tiedustelut: puheenjohtaja Meeri Martimo, tivoli.toimisto@gmail.com, puh. 045 634 1820

Lisätietoa Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjasta: https://www.op.fi/fi/web/op-keski-suomi/kesaduuni

Huomaathan, että voit tulla valituksi vain yhteen OP:n kesätyökampanjassa mukana olevaan työhön. Sen sijaan muu kampanja ulkopuolinen kesätyö ei estä valintaa.

Lisätietoa kesätyöstä:
Kesäleirejä on kaksi. Kesäkuun leiri on suunnattu kaikille lapsille ja heinäkuun lopun leiri joukkuevoimistelua, tanssillista voimistelua tai tanssia kilpailevissa joukkueissa harrastaville lapsille. Leiripäivien pituus on noin klo 9-14 ja niihin sisältyy eriteemaisia liikunnallisia toimintahetkiä ja ruokatauko.

Lisäksi kesäleiriohjaajan työhön sisältyy leiripäivien suunnitteluun ja valmisteluun liittyviä tehtäviä sekä pieni määrä muita seuran toimintaan liittyviä tehtäviä (esim. välineinventaariot liikuntapaikoilla ja seuran toimistolla, seuran syystiedotteen laatimisessa avustaminen).