Kevättarjous: –25 % aikuisten sekä lasten ja nuorten kausikortista – hyödynnä etu nyt

1.2.2024

Nyt kannattaa aloittaa liikkuminen Tikkakoskella! Saat nyt kevätkauden kortit –25 % alennuksella. Kevätkausi on käynnissä 28.4.2024 asti.

Aikuisten rajaton liikuntakortti keväälle nyt vain 90 € uusille jäsenille – hinta sisältää jäsenmaksun koko kalenterivuodelle. Jäsenmaksun jo maksaneille kevätkauden rajaton kortti on 75 €. Aikuisten ryhmäliikunnan aikataulut löydät täältä.

Alle 18-vuotiaiden ryhmät kevätkaudelle vain 56 € uusille jäsenille – hinta sisältää jäsenmaksun koko kalenterivuodelle. Jäsenmaksun jo maksaneille hinta on 46 €. Lasten ja nuorten ryhmät löydät täältä.

Voit käyttää maksuvälineenä myös Smartum Liikunta- ja Kulttuuriseteleitä sekä Smartum Saldoa, Epassin verkkomaksua sekä Tyky-kuntoseteleitä.

Osta liikuntakortit kirjautumalla tai rekisteröitymällä ilmoittautumisjärjestelmään.

Tervetuloa liikkumaan Tikkakoskelle – lähiliikunta on parasta yhdessä!