Kutsu TiVoLin ylimääräiseen kokoukseen

29.1.2023

Tikkakosken Voimistelu- ja Liikuntaseura ry:n ylimääräinen kokous

Aika: ma 6.2.2023 klo 18 alkaen
Paikka: Tikkakosken koulu, Koulukatu 10, Tikkakoski. Ohjaus oikeaan luokkatilaan paikan päällä koululla.
Kokouksen syy: Johtokunnan jäsenten valinta erovuoroisten tilalle kaudelle 2023-24

Tervetuloa Tikkakosken Voimistelu- ja Liikuntaseuran ylimääräiseen kokoukseen, jossa valitaan johtokunnan jäsenet kaudelle 2023-2024. TiVoLin syyskokouksessa 13.12.2022 päätetyn mukaisesti johtokunnan jäsenet valitaan alkuvuoden ylimääräisessä kokouksessa.

Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki seuran jäsenet. Äänioikeutettuja ovat 15 vuotta täyttäneet seuran jäsenet ja jokaisella äänioikeutetulla on yksi ääni.

Kokouksessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa!
puheenjohtaja Meeri Martimo ja vuoden 2022 johtokunta

Kokouksessa käsiteltävät asiat:

1. Kokouksen avaus
  2. Kokouksen järjestäytyminen
    • Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa
  3. Läsnä olevien äänioikeutettujen jäsenten toteaminen
  4. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen