SYKSY

19.12.2021

Tänään vietimme kauden päättäjäisiä joukkuetehtäviä tehden ja kevään ohjelmaa harjoitellen. Jokainen sai tontulta myös pienen joululahjan. Nyt on meidän aika jäädä joululomalle, nähdään taas tammikuussa!

11.12.2021

Suorituksemme JNV:n järjestämässä Starassa sujui hienosti, nyt odottelemme vielä palautteita! Pitkäjalkaiset Saapasjalkakissat voi nähdä vielä viimeisen kerran Tivolin joulunäytösvideolla parin viikon kuluttua. Koko joukkue on kehittynyt huimasti kuluneen kauden aikana ja pian jäämmekin ansaitulle joululomalle. Sitä ennen jätämme narut hetkeksi treenikasseihin lepäämään ja suuntaamme kohti uutta ohjelmaa ja täysin erilaista teemaa.

Meidän alkuasento...
...ja loppuasento!

28.11.2021

Tänään matto oli täynnä keskittyneitä ja erityisen innokkaita tyttöjä, sillä pääsimme harjoittelemaan seuramme tanssijoukkue Taican kanssa uusia yhteistyöliikkeitä ja akrobatiaa. Toivomme kevätkaudelle lisää yhteistreenejä!

6.11.2021

Tänään esiinnyimme Vaajakosken Illusionin järjestämässä Starassa ja saimme arveilta huikean hyvät palautteet! Wau merkintöjä kertyi 15/17 ja saimme kehuja musiikin rytmin ja liikkeiden yhdistämisestä, terävistä tasapainoista sekä innokkaasta esiintymisestä. Tästä on hyvä jatkaa kohti 11.12. järjestettävää JNV:n Staraa!

3.11.2021

Tivolin kisakatselmuksessa pääsimme esiintymään ensimmäistä kertaa koskaan ihan oikean yleisön edessä! Kisakatselmus sujui hienosti ja oli mahtavaa päästä pitkän tauon jälkeen esiintymään muiden seuramme joukkueiden kanssa. Tästä saimme tärkeää esiintymiskokemusta, sillä meidän ensimmäinen Stara on jo tänä viikonloppuna.

26.9.2021

Palasimme treenisalille elokuun alussa kahdeksan tytön voimin, ja aloitimme kauden harjoittelemalla sinnikkäästi erilaisia narun käsittelyliikkeitä, kehonhallintaa ja liikkuvuutta. Myös kisaohjelman treenaaminen on hyvässä vauhdissa, ja pian pääsemmekin jo esiintymään kauden ensimmäistä kertaa seuran kisakatselmuksessa. Uudet pirteän väriset joukkuetopit ovat olleet ahkerassa käytössä!

KEVÄT

3.4.2021

JNV:n etästara sujui upeasti, saatiin kaikki tytöt matolle ja päästiin katsomaan muiden joukkueiden kisaohjelmia lähetyksen kautta. Toivomme kuitenkin, että pääsisimme pian esiintymään ihan oikealle yleisölle. Tänään saimme laittaa kaulaan ihan ensimmäiset stara-mitalit!

13.3.2021

Saimme tammikuussa neljä uutta tyttöä mukaan joukkueeseen ja nyt meitä on jo yhdeksän! Uudet puvut ja legginssit pääsivät kokeiluun, kun kuvasimme kisaohjelman videolle Tivolin kisakatselmusta varten. Vielä on hetki aikaa hioa ohjelmaa, sillä esiinnymme 27.3. ensimmäistä kertaa stara-tapahtumassa.