Show Dance 7-10 v

Show-tanssissa eli esittävässä tanssissa erilaiset tanssityylit yhdistyvät lattialla sekä FeetUp®-tuolilla tehtäviin akrobaattisiin temppuihin. Tanssillisuuden ja temppuilun lisäksi tunneilla kehitetään harrastajien luovuutta sekä ilmaisutaitoa. Koreografioiden lisäksi tunneilla tehdään tekniikka- ja akrobatiaharjoituksia, harjoitellaan kehonhallintaa, kohotetaan kuntoa musiikin tahdissa ja pidetään hauskaa!

Tunnit suunnitellaan ryhmän taitojen ja tason mukaan ja tarvittaessa aloitetaan perusteista. Show Dance -ryhmä ei osallistu kilpailuihin, mutta esiintyy seuran kevät- ja joulunäytöksessä. Ryhmä on tarkoitettu kaikille tanssista ja akrobatiasta kiinnostuneille tytöille ja pojille - aiempaa harrastustaustaa ei tarvita.

Kausisuunnitelma, kevät 2024

16.1. tutustumista
23.1. akrobatiaa
30.1. liikkuvuus